Procjena vještine pisanja: Komparativna studija

Opis projekta
U središtu projekta je vještina pisanja kao jedna od četiri jezične djelatnosti kojima dijete treba ovladati tijekom jezičnog razvoja. Motivacija za pokretanjem ovog istraživanja proizlazi iz dvaju pitanja: 1) koji su to načini ispitivanja i procjenjivanja vještine pisanja i 2) koliki je udio vještine pisanja u logopedskom terapijskom radu. Potonje se pitanje širi i na pitanje o načinima poticanja vještine pisanja u redovnom obrazovnom kontekstu. Na postavljena je pitanja moguće odgovoriti kvalitativno, odnosno putem valjanog upitnika te komparativnom studijom analize metoda i načina procjene ove vještine u drugim jezicima.

Šifra projekta
ERF-2018-5

Poziv
Potpore Sveučilišta u Zagrebu

Vrsta projekta
Znanstveno-istraživački

Vrsta financiranja
Vlastiti resursi

Financijer
NadSve - Nadređeno sveučilište

Detalji financiranja
 Sveučilište u Zagrebu - Sveučilište u Zagrebu

Ukupan iznos financiranja projekta
31.492,00 HRK

Trajanje projekta
2018-04-01 - 2018-12-31

Ustanova - uloga
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Nositelj (31.492,00 HRK)

Osoba - Ustanova - uloga [pocetak - zavrsetak]
Mirjana Lenček (MBZ: 190354, CROSBI: 22924) - Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Suradnik [2018-04-01 - 2018-12-31]
Jelena Kuvač Kraljević (MBZ: 244095, CROSBI: 22948) - Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Voditelj projekta [2018-04-01 - 2018-12-31]
Gordana Hržica (MBZ: 273775, CROSBI: 22618) - Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Suradnik [2018-04-01 - 2018-12-31]
Marina Olujić (MBZ: 357940, CROSBI: 33769) - Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Suradnik [2018-04-01 - 2018-12-31]