Povećanje roditeljskih kompetencija roditelja djece s ADHD-om: Evaluacija treninga

Opis projekta
Roditelji djece s ADHD-om suočavaju se s brojnim izazovima u odgoju svoje djece. Izazovi u obitelji počnu kada dijete s ADHD-om, zbog svojih poteškoća, počne zanemarivati obaveze i školske zadatke, ignorirati obiteljske aktivnosti, ponašati se neprimjereno i neosjetljivo na socijalna očekivanja u pojedinoj situaciji. Roditeljstvo djeci s ADHD-om veliki je izazov, pogotovo kada su roditelji suočeni s djetetovim neposluhom i suprotstavljanju. Jedna od ključnih preporuka roditeljima je da u kriznim situacijama ostanu mirni i pozitivni prema djetetu. U cilju podrške roditeljima djece s ADHD-om kreiran je program intervencije čiji je naglasak bio na povećanju općeg znanja o ADHD-u, znanju o tehnikama suočavanja sa stresom te poticanju usmjeravanja pažnje na unutarnji emocionalni svijet roditelja. Cilj istraživanja je provjeriti učinak intervencije na povećanje opće informiranosti i znanja o ADHD-u, povećanje kompetencija roditelja za suočavanje sa stresnim situacijama, povećanje emocionalne samoregulacije te povećanje emocionalne topline prema djetetu. Sredstva potpore omogućiti će prikaz rezultata ovog istraživanja na međunarodnom kongresu.

Šifra projekta
ERF-2019-2

Poziv
Potpora istraživanjima Sveučilišta u Zagrebu

Vrsta projekta
Znanstveno-istraživački

Vrsta financiranja
Izravno dodijeljena bespovratna sredstva

Financijer
NadSve - Nadređeno sveučilište

Detalji financiranja
 Sveučilište u Zagrebu - Sveučilište u Zagrebu

Ukupan iznos financiranja projekta
3.780,00 HRK

Trajanje projekta
2019-07-01 - 2019-12-31

Ustanova - uloga
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Nositelj (3.780,00 HRK)

Osoba - Ustanova - uloga [pocetak - zavrsetak]
Anamarija Žic-Ralić (MBZ: 190332, CROSBI: 30240) - Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Suradnik [2019-07-01 - 2019-12-31]
Ajana Löw (MBZ: 320446, CROSBI: 26530) - Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb - Voditelj projekta [2019-07-01 - 2019-12-31]